למה כדאי לזרוק את כרטיסי הביקור שלכם מהארנק?

כרטיס ביקור דיגיטלי > למה כדאי לזרוק את כרטיסי הביקור שלכם מהארנק?

עדיין מסתובבים עם כרטיסי ביקור מודפסים ומחלקים אותם ידנית לאנשים?
הגיע הזמן להיפרד מהם ולהתחדש בכרטיס ביקור דיגיטלי. כרטיס ביקור דיגיטלי מקדם את העסק שלכם, קל לשימוש ולעדכון, זול ומשתלם ואפילו ידידותי לסביבה. אז במקום להיות תקועים בשנות התשעים, תתקדמו.

אם אתם בעלי עסק, אתם כנראה משתמשים באופן קבוע בכרטיסי ביקור. לא משנה אם יש לכם עסק קטן, בינוני או גדול, מספרה שכונתית, חנות מקוונת או רשת ארצית – כרטיס ביקור הוא הפנים שלכם. היום, העולם העסקי מתקדם לכרטיסי ביקור דיגיטליים, ואתם לא רוצים להישאר מאחור.

בוודאי כבר נתקלתם ביותר מאדם אחד עם כרטיס ביקור דיגיטלי, או לפחות שמעתם על ההמצאה הזו. אתם כנראה שואלים "מה רע בכרטיסי ביקור מודפסים שיש לי במגירה ובארנק? למה לי לעבור לכרטיס ביקור דיגיטלי? איך זה יעזור לעסק שלי?" אז הנה התשובות.

מדוע לא להמשיך להשתמש בכרטיסי ביקור מודפסים כמו פעם?

למען האמת אין רע בכרטיסי ביקור מודפסים. הם פשוט מיושנים ולא מתאימים לתקופה הטכנולוגית המתקדמת של היום. כרטיסי ביקור מודפסים כבר פחות יעילים בקידום עסקים, לעומת כרטיסי ביקור דיגיטליים. 

כרטיסי ביקור מודפסים תמיד מתקמטים, נקרעים, מתלכלכים או סתם דוהים. אם חילקתם למישהו כרטיס מודפס הוא כנראה ישכח אותו בכיס המכנס או הז'קט, ואחרי כביסה לא יישאר ממנו כלום.
כרטיסי ביקור מודפסים סתם תופסים מקום מיותר, מכבידים על הארנק או זרוקים במגירה, ובסוף הם נזרקים לפח האשפה.

לעומתם, כרטיס ביקור דיגיטלי נשאר לנצח. הוא לא מתיישן ולא הולך לאיבוד. אי אפשר לשכוח אותו, אי אפשר לקרוע אותו, אי אפשר לקשקש עליו בעט. הוא תמיד שם, מעודכן ונראה מצוין, זמין ללקוח הבא שלכם, ולזה שאחריו.

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי ובמה הוא שונה מכרטיס ביקור רגיל?

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא בעצם דף אינטרנט. עמוד מעוצב וממותג בכתובת קבועה אונליין. הכרטיס הדיגיטלי מציג מידע חיוני, מקדם את העסק ומאפשר ללקוחות פוטנציאליים לשמור על קשר ולהגיע אליכם במהירות וללא מאמץ.

אפשר להשוות כרטיס ביקור דיגיטלי לאולר שוויצרי של נטוורקינג עסקי. למה אולר שוויצרי? כי הוא מכיל יותר מפונקציה אחת. כרטיס ביקור מודפס כזה של פעם עושה רק דבר אחד – מציג את פרטי העסק והשם שלכם.

לעומת זאת, כרטיס ביקור דיגיטלי מסוגל לעשות המון שימושים ופונקציות בו זמנית. בכרטיס ביקור דיגיטלי אין מגבלת מקום, תוכלו להכניס אליו המון מידע על העסק. גם תמונות וקטעי וידאו. להכניס קישורים לדומיין שלכם ולרשתות החברתיות. לשלב רכיב NFC ממותג לכרטיס ביקור שלכם. לבחור לכרטיס גרפיקה ייחודית, ועוד רשימה ארוכה של פיצ'רים חדשניים.

כרטיס ביקור דיגיטלי מקדם את העסק שלכם בכל זמן וכל מקום

הלקוחות הפוטנציאליים שלכם נמצאים בכל מקום. אולי תיפגשו אתם בצורה מתוכננת, או שתתקלו בהם במקרה, ולא בטוח שתמיד תהיו מוכנים עם כרטיס ביקור בכיס. היום, כשלכל אחד ואחת יש טלפון נייד שמחובר לאינטרנט, כרטיס ביקור דיגיטלי הוא אמצעי זמין ונגיש בכל מקום ובכל זמן. 

קבלו דוגמה – אתם יושבים בבית קפה וזוללים סלט קיסר, כשלפתע מופיע מולכם מכר עסקי שלא ראיתם שנים. אתם מספרים לו על העסק החדש שלכם, והוא מאד מתעניין. אתם שולפים את הארנק ומגלים שאין בו ולו כרטיס ביקור אחד. מבאס? בהחלט.  

בדיוק למצב הזה המציאו כרטיס ביקור דיגיטלי! בתוך שניות תעבירו אותו לאדם מולכם, או לכל אחד בעצם בכל דרך שתרצו – בהודעת SMS, בוואטסאפ, מייל, מסנג'ר או אפילו בסריקת קוד QR מנייד לנייד.

כרטיס ביקור דיגיטלי יכול לחסוך לכם אלפי שקלים

כל בעל עסק יודע ששם המשחק זה רווחיות. הקטנת הוצאות והגדלת הכנסות. היום אין בזבוז גדול יותר מלהדפיס כרטיסי ביקור. דמיינו שהדפסתם לפני חודשיים 1,000 כרטיסי ביקור. לא הספקתם לחלק עשירית מהם, ואז הוספתם עוד מספר טלפון לעסק, למשל מספר אחד לשירות לקוחות ומספר חדש וייעודי לשירות משלוחים. כעת תאלצו להתקשר לבית דפוס ולהזמין 1,000 כרטיסי ביקור חדשים עם המספר המעודכן. אם יהיה לכם מזל בית הדפוס יבוא לקראתכם עם הנחה וזה אחרי שתתחננו. העסק שלכם מוכן לספוג עוד הוצאה כזאת?

לא כך עם כרטיס ביקור דיגיטלי – תוך זמן קצר תוכלו לעדכן את המידע אונליין בלי שתוציאו שקל.  הפכתם ממנהל לקוחות לסמנכ"ל שיווק? תעדכנו. החלפתם את שם העסק מ"אבנר יזמות בע"מ" ל"אבנר וניסים יזמות בע"מ"? תעדכנו.

כנ"ל אם העסק החליף כתובת פיזית, החליף כתובת אתר אינטרנט, שינה או הוסיף מספר טלפון, או עדכן כתובת מייל. פשוט עדכנו את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם ותוך שניות המידע המעודכן יופיע לעיני כולם. כמה פשוט ככה קל.

גם נראה וואו וגם מכיל המון פיצ'רים שימושיים

בואו נודה… כרטיס ביקור מודפס יכול להיות די משעמם. אבל כרטיס ביקור דיגיטלי תוכלו לעצב בשיא הסטייל, ולהתאים את הנראות הוויזואלית שלו לשפת המותג שלכם.

כמובן שהתוכן הבסיסי בכרטיס כולל את שם העסק, השם שלכם ותיאור התפקיד. בנוסף יופיעו פרטי התקשרות כמו טלפון, מייל, וואטסאפ, טופס פניה ואם תרצו גם כפתור לצ'אט עם בוט חכם. 

העיצוב הוא הרבה מעבר ללוגו. רוצים להעשיר את הכרטיס שלכם עם תמונות צבעוניות ומושכות עין? הוסיפו תמונה של עצמכם (רק תוודאו שזה הצד הפוטוגני שלכם), תמונות של בית העסק, תמונות מוצרים שברצונכם לקדם. תוכלו אפילו לשלב סרטוני וידאו – השמיים הם הגבול.

עוד פיצ'ר חשוב של כרטיס ביקור דיגיטלי, שלא תמצאו באף כרטיס ביקור מודפס, הוא קישורים קליקביליים. כפתורים המופעלים בלחיצת עכבר או טאץ' על מסך. הקישורים מובילים לאתר האינטרנט שלכם, לחנות המקוונת, קישור לפייסבוק, לאינסטגרם, לטוויטר ואפילו לטיק-טוק.
בכל מקום בו העסק שלכם נמצא אונליין, כרטיס ביקור דיגיטלי יוביל לשם את הלקוח.     

על הדרך אתם אפילו דואגים לאיכות הסביבה  

בואו נדבר לרגע על כדור הארץ שלנו. כרטיסי ביקור דיגיטליים לא עשויים מנייר, וזה אומר המון.
כשאתם עוברים מכרטיס ביקור מודפס לכרטיס ביקור דיגיטלי, אתם מצילים יערות שלמים מכריתה. אתם מונעים ממפעלי ייצור נייר לפלוט גזי חממה רעילים. אתם חוסכים שינוע של טונות עץ ונייר במשאיות ומטוסים שזוללים דלק ומזהמים את כדור הארץ.   

כרטיסי ביקור דיגיטליים לא פולטים גזים רעילים, לא צריך לשנע אותם ביבשה, באוויר או בים. הם עוזרים לסביבה, ובזכותם אתם והילדים שלכם תחיו בעולם ירוק ובריא יותר, לשנים ארוכות יותר.
וזה לא נגמר רק בכם, ככל שתפיצו לעוד ועוד אנשים את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם, גם הם יבינו שכדאי לזנוח את כרטיסי הביקור המודפסים ולעבור לכרטיסים דיגיטליים. כך כולנו פועלים למען הסביבה.

להשתמש בביג דאטה כדי למנף את המכירות שלך

יתרון ייחודי טכנולוגי לכרטיס ביקור דיגיטלי הוא ביג דאטה. כלומר, אפשרות לקבל מידע אנליטי בכל רגע נתון, שמאפשר לעקוב אחר ביצועי ויעילות הכרטיס הדיגיטלי שלכם: כמה אנשים צפו בכרטיס ביקור? מהיכן הגיעו? כמה זמן התבוננו בו? על אילו קישורים הקליקו?  

כל הדאטה שנאסף הוא מאד שימושי לעסק, ונועד לייעל את השיווק ולהגדיל מכירות. נניח תגלו שבמשך חודשיים לקוח ספציפי צפה בכרטיס שלכם 30 פעמים. אתם מיד מבינים שאותו לקוח מתעניין מאד בשירות או במוצר שלכם. כעת תוכלו ליצור עמו קשר ביוזמתכם, להציע את שירותכם, לשלוח לו מייל עם מבצע בלעדי או הצעת מכר משתלמת במיוחד. אתם מבינים את הרעיון.


מתביישים להציג כרטיס ביקור? רכיב  NFC פותר את הבעיה בשבילכם

לא כל אחד ניחן באסרטיביות ומסוגל לאחר היכרות של כמה שניות לשלוף כרטיס ביקור ולהציג אותו בפני זרים. למזלנו הטכנולוגיה של היום באה לשרת גם את הביישנים שביניכם. זה נעשה על ידי שילוב של כרטיס ביקור דיגיטלי ורכיב מיוחד שנקרא NFC. גאדג'ט חדשני שאפשר להטמיעו בכל מקום – טאג על מחזיק מפתחות, כרטיס פלסטיק דמוי אשראי, על צמיד יד ואפילו מדבקה.
על ה-NFC  צורבים לינק שמקושר לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם. חובבי סטייל יכולים למתג עליו גם לוגו ייחודי.

בפעם הבאה שתגיעו לכנס נטוורקינג עם יזמים, משקיעים, מפתחים וכו' או בכל פגישה עסקית, אם חלילה תרגישו נבוכים לשלוף כרטיס ביקור – פשוט הציגו את ה-NFC, קרבו אותו למכשיר הסלולרי של האדם מולכם, ומייד ייפתח על הצג כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם. אמרנו לכם שזה פשוט, לא?

לא תצטרכו ידע טכנולוגי כדי להכין כרטיס ביקור דיגיטלי

אם כרטיס ביקור דיגיטלי נשמע לכם עניין מסובך, טעות בידכם. אתם לא חייבים להיות גאונים טכנולוגיים, לא לשלוט בפייתון או ג'אווה סקריפט, ואפילו לא דרושה שליטה בפוטושופ. בעזרת האמצעים המתקדמים שיש היום גם ילדה בת 10 או אדם בן 80 מסוגלים לעצב לעצמם בקלות כרטיס ביקור דיגיטלי בתוך דקות ספורות וללא מאמץ. תוכלו לבחור מתוך מגוון תבניות עיצוב מרהיבות שמותאמות לכל אמצעי המדיה והתצוגה אם זה מחשב, לפטופ, טאבלט, אייפון או אנדרואיד.

אז עכשיו אתם כבר מבינים שהגיע הזמן להיפרד מכרטיסי הביקור הישנים המודפסים, ולעבור לכרטיס ביקור דיגיטלי. זו הדרך הכי חכמה, מתקדמת ואלגנטית להציג את עצמכם לעולם, להנות ממקסימום גמישות, זמינות וחיסכון, ועל הדרך לשמור על הסביבה.

צריכים עזרה ביצירת כרטיס ביקור דיגיטלי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם