מומחיות > עמדות אינטראקטיביות > עמדות מיינדפולנס לעובדים

עמדות מיינדפולנס לעובדים

אנחנו מבלים את רוב שעות היום בישיבה, דבר אשר לא רק פוגע בבריאות שלנו אלא גם משפיע לרעה על הפרודוקטיביות של העובדים. בדיוק מסיבה זו, נכנסת לתמונה עמדת כושר אינטראקטיבית לעובדים – מסך מגע גדול עם מדריך כושר וירטואלי, שמאפשר להציב אותה מחוץ או בתוך המשרד. בנוסף לכך, העמדה הזו לא רק מאפשרת לבצע תרגילים לפי רמת קושי ומטרות האימון, אלא גם מאפשרת לעובדים להתאמן יחד, ובכך הופכת את האימון לחווייתי ומגבש יותר. יתר על כן, עמדות כושר אינטראקטיביות למקומות עבודה יכולות לשמש גם כעמדת מיינדפולנס לרווחת העובדים, עם אפשרות למדיטציה, מתיחות, הרפיה ועוד. יתרה מזאת, ניתן לשלב בעמדה מדריך כושר בלבוש ממותג בלוגו החברה, כאשר המאמן מדבר בשפת החברה ומשתמש בבאזוורדס הרלוונטיות, מה שתורם לחיבור חזק יותר בין העובדים למותג. בסופו של דבר, מדובר בעמדה מותאמת אישית לשיפור הבריאות והרווחה של העובדים בחברות.




    קידום אורח חיים בריא

    אל תצפו שבתוך שבוע העובדים שלכם כבר יחזרו למשרד עם מדליית זהב…
    אבל בהחלט זה יכול לשפר את המצב הבריאותי
    והנפשי שלהם ולהפחית את מספר ימי המחלה.

    קהילה ושייכות

    עמדת כושר אינטראקטיבית בונה קהילה ושייכות למקום העבודה! היא מציעה פעילות קבוצתית חוויתית. עובדים עם קשרים חברתיים חזקים הם פרודוקטיביים ונאמנים יותר. הם גם פחות נוטים לעזוב את החברה.

    פרודוקטיביות ויצירתיות

    חברות שמעודדות פעילות גופנית ואורח חיים בריא מציגות עצמן כחדשניות. זה ימשוך עובדים מוכשרים וישפר את מוטיבציית העובדים ואת הנאמנות שלהם.

    שיפור תדמית הארגון

    אנדורפינים משתחררים בזמן הפעילות הגופנית יכולים לעזור לשפר את הריכוז, הפוקוס, והיכולת להתמקד במשימה. פתאום מעובדים מנומנמים, תקבלו צוות אנרגטי וחרוץ, שחושב מחוץ לקופסא ומוצא פתרונות חדשים.

    היתרונות בשימוש ב-GoMixApp לעמדת כושר לעובדים

    שימוש ב-GoMixApp לעמדות כושר אינטראקטיביות לעובדים לא רק מציע יתרונות רבים, אלא גם מבטיח תפקוד מיטבי והתאמה מושלמת לסביבה המשרדית. עמדות כושר אינטראקטיביות לעובדים מנוהלות בצורה חלקה בזכות מערכת השליטה מרחוק באמצעות עורך תוכן ידידותי, מה שמאפשר לעדכן את התכנים ולהתאים את העמדה לצרכים המשתנים של העובדים. בנוסף לכך, תוכלו לקבל עדכונים על ניתוקים ותקלות טכניות בזמן אמת, וכך להבטיח עבודה רציפה של עמדת הכושר בתוך המשרד.

    יתרון נוסף בשימוש ב-GoMixApp הוא הפקת דו"חות סטטיסטיים על השימוש בעמדות הכושר, אשר מאפשרים לנתח את דפוסי השימוש בעמדה ולשפר את השירותים המוצעים לעובדים. בין אם מדובר בעמדת כושר אינטראקטיבית בחלל המשרד או בעמדת מגע לכושר לעובדים, המערכת תומכת בכל סוגי העמדות ומערכות ההפעלה, ובכך מבטיחה חוויה חיובית ומתקדמת לכל המשתמשים.

    במידה ובכל זאת לא מצאתם את העמדות שאתם מחפשים, תציצו גם פה 🙂:

    הביאו את המהפכה הבריאותית לחברה שלכם עם עמדת מגע לכושר!

    אז איך עמדת מיינדפולנס לעובדים עובדת?

    עמדות הכושר האינטראקטיביות לעובדים מאובזרות במסך מגע, שמאפשר להציע מגוון תוכניות אימון אישיות וקבוצתיות. בדרך זו, עובדים יכולים לבחור באימון המתאים להם, ולהתאים את התרגילים לפי רמת הקושי והמטרות האישיות שלהם. יתר על כן, עמדות כושר אינטראקטיביות למקומות עבודה כמו זו מסייעות ביצירת סביבת עבודה בריאה ומגובשת יותר, כאשר המטרה היא להביא את המהפכה הבריאותית לחברה שלכם. עם עובדים בריאים, מגובשים ופרודוקטיביים, תוכלו להבטיח תרבות ארגונית חזקה מתמיד.

    בנוסף לכך, העמדות יכולות לשמש גם כעמדות מיינדפולנס לעובדים, עם אפשרות למדיטציה, מתיחות והרפיה, דבר אשר מאפשר לעובדים להתנתק מהלחצים היומיומיים ולהתחבר לרגעים של שלווה בתוך יום העבודה. למעשה, קיוסק כושר לחברות ועמדות כושר לחברות מציעים את הכלים הטובים ביותר לשיפור הבריאות והרווחה של כל הצוות, כולל פעילות פיזית ומנטלית, והכל בהתאמה אישית לצורכי הארגון.