שילוט דיגיטלי – איך תהפכו את לובי הבניין לחכם יותר ?

·

שילוט דיגיטלי > שילוט דיגיטלי – איך תהפכו את לובי הבניין לחכם יותר ?

הכירו את הכלי החדש שהופך את הבניין למתקדם וטכנולוגי. שילוט דיגיטלי מסייע לכם בהעברת הודעות לדיירים, מייעל את ההתנהלות והתחזוקה השוטפת בבניין ומשדרג את איכות חייהם של הדיירים. אם אתם וועד בניין – אתם פשוט חייבים שיהיה לכם שילוט דיגיטלי בלובי. 


הגיע הזמן שתשדרגו את הבניין לעידן החדש והדיגיטלי

גם אצלכם בבניין המשותף מתנוסס בלובי לוח מודעות ישן ומרופט? לוח בלוי עשוי שעם או סוג של לוח מחיק. כזה שמודבקים עליו עשרות דפים בכתב יד, הודעות מודפסות על דפים מצהיבים ואוסף פלאיירים שפג תוקפם? לאור העובדה שכולנו כבר מזמן התקדמנו לעידן הסמארטפונים והאפליקציות שהופכות את חיינו לנוחים יותר, אתם לא חושבים שהגיע הזמן שגם הבניין שלכם יתקדם לעידן הדיגיטלי החכם?

מסתבר שהיום יותר ויותר וועדי בניין בוחרים לשדרג את הלובי עם שילוט דיגיטלי. אם תהיתם במה מדובר, זהו למעשה מסך טלוויזיה חכם שמספק לדיירים בזמן אמת את כל המידע החיוני להתנהלות הבניין. עדכונים חשובים הקשורים לבניין, הודעות ופעילויות מטעם העירייה או מטעם השכונה, תמונות, וידאו-קליפים ועוד מגוון פיצ'רים וגודיז נחמדים, כשהכל מוצג במעטפת גרפית יפה לעין, כולל אפילו מוזיקת רקע נעימה.


שילוט אסתטי, מלא סטייל, שגם שומר על הניקיון

חישבו לרגע, מה אתם בתור וועד בניין רוצים לשדר לדיירים ולמבקרים? האם זו תחושה של בניין מלוכלך, מוזנח ומיושן או שאתם מעדיפים לשדר הרגשה שאתם גרים בבניין חדשני, מתוחזק ומטופח?

אם עדיין אין לכם שילוט דיגיטלי סביר להניח שמפעם לפעם רצפת הלובי בכניסה לבניין מתמלאת בדפי נייר ופלאיירים מקומטים שנפלו מהלוח, שאותם אף אחד לא טורח לנקות. מרגיז? כנראה שכן. לא יפה לעין? בהחלט. אולם במציאות המתקדמת של היום, עם שילוט דיגיטלי הלובי שלכם יכול לעבור שדרוג מטורף ולהיראות מיליון דולר.

המסך החכם שתשימו בלובי יעניק לכניסת הבניין מראה עדכני, אסתטי ודקורטיבי. כל הדיירים ייהנו מהסטייל החדש של הבניין, והאמת שלא רק הם – גם בני משפחה, אורחים, אפילו השליחים שמגיעים לביקור בבניין
יפרגנו לכם בקריאות התפעלות. שווה, לא?


מדוע כדאי לכם נציגי הוועד להפוך את הלובי לחכם יותר  

שילוט דיגיטלי זה הבדל של שמיים וארץ לעומת איך שאתם רגילים להתנהל עד היום. הוא מקפיץ את הבניין שלכם לשלב הטכנולוגי הבא, משדרג את הנראות והחזות של הבניין, משפר את איכות חיי הדיירים, אפילו מעלה את שווי הנכס. אך הדבר הכי חשוב – שילוט דיגיטלי הופך את פעילות וועד הבניין להרבה יותר יעילה, מהירה ונוחה מאי פעם.

תגידו את האמת, כמה זמן ועבודה נדרשים מכם היום לפרסם מודעה בלוח המודעות הישן? אתם צריכים להקליד ולשמור קובץ במחשב, להדפיס דף A4 (אם אין לכם מדפסת בבית תהיו חייבים למצוא מישהו שידפיס למענכם), לרדת פיזית ללובי הבניין מה שלא תמיד מסתדר בלו"ז צפוף, להצמיד את המודעה ללוח בעזרת סלוטייפ או אקדח סיכות, ואחר כך לוודא שהמודעה לא נפלה או נתלשה בימים הבאים. רגע, מה אם לאחר יומיים נדרשתם לעדכן או לשנות את נוסח ההודעה? זה הרי מצריך לבצע את כל הפרוצדורה מהתחלה. או לחילופין לרשום תיקון בעט או טוש על גבי הדף שבלוח. חוץ מזה שזה נראה לא טוב ואפילו קצת פרמיטיבי, לא חבל על הזמן והטרחה שלכם?

לעומת זאת, רק תבינו כמה קל ופשוט להגיע לאותה תוצאה כשאתם משתמשים בשילוט דיגיטלי. כל שצריך לעשות זה להזין את ההודעה פעם אחת למערכת החכמה, שזמינה לכם מכל מחשב או מכשיר נייד, ואז בקליק אחד המסך החכם כבר מציג אותה בלובי לעיני הדיירים. גם אם בהמשך רוצים לעדכן את נוסח ההודעה עושים את זה תוך דקה מהמחשב או הנייד, ובאופן מיידי היא מתעדכנת על המסך בלובי.


אילו סוגי הודעות תרצו לפרסם על שילוט דיגיטלי ?

ביום יום קיימות לא מעט הודעות חיוניות וחשובות, חלקן אפילו דחופות, שוועד הבניין צריך לעדכן בהן את הדיירים.
תזכורות לתשלום דמי וועד חודשיים? אספת דיירים שמתוכננת ליום ג' בשעה 8 הוקדמה לשעה 7 ? המעלית תהיה מושבתת מחר לשלוש שעות לצורך בדיקת בטיחות? הודעה לגבי הדברת מזיקים מטעם העירייה? זמני איסוף גזם? מה לגבי תזכורת שלא לאפסן חפצים מיותרים בחדר המדרגות? או לבקש מהשכנים לא להשליך מגבונים לאסלה ולסתום כל שני וחמישי את הביוב? בשילוט דיגיטלי את כל ההודעות האלו ואחרות אף ניתן לתזמן שיופיעו ויוסרו בזמנים ספציפיים שמתאימים לכם.

רשימת ההודעות היא אינסופית וכל הזמן משתנה. החדשות הטובות שמהיום כבר לא תאלצו להטריח את עצמכם להדפיס עשרות ומאות דפים במדפסת ולתלותם על לוח מודעות רגיל, מיושן וחצי שבור שתלוי אצלכם בלובי. רוב הסיכויים שהדיירים כלל לא יטרחו לעצור ולהביט בו. לעומת זאת, שילוט דיגיטלי חדשני שנראה טוב, מעורר עניין ובולט לעין, ומבטיח שאף דייר לא יפספס את ההודעות שלכם, וכך כולם תמיד יהיו מעודכנים במה שקורה בבניין.


הרבה יותר מהודעות! פורטל שמציג (כמעט) כל תוכן אפשרי

לא רוצים שהמסך יציג רק אינפורמציה לקונית ומשעממת? תשמחו לשמוע ששילוט דיגיטלי ממש לא מוגבל למידע טקסטואלי בלבד. תוכלו להקרין עליו גלריה מרהיבה של תמונות מתחלפות, סרטוני וידאו וקליפים מצחיקים או מרגשים, ובעצם כל דבר מעניין שמצאתם באינטרנט ורציתם לשתף – פשוט בצעו צילום מסך עדכנו במערכת והציגו אותו על השילוט הדיגיטלי בלובי. אפשר לדוגמה להציג על המסך גלריית ציורים שהכינו ילדי הבניין. או לשתף מתכונים מוצלחים של הבשלניות (והבשלנים) שגרים בבניין. אפילו לאחל מזל טוב לימי הולדת וימי נישואין של הדיירים – כך החוויה הופכת לחברתית וקהילתית עבור כל השכנים.

אבל זה לא הכל. שילוט דיגיטלי הוא הרבה יותר מלוח מודעות "רגיל" – זהו למעשה פורטל של מידע חיוני שאתם שולטים בתוכן שלו. הוא מסוגל להציג תאריך ושעה, תחזית מזג אוויר להיום ולשבוע הקרוב, זמני כניסת ויציאת שבת, עדכוני חדשות שרצות בתחתית המסך בזמן אמת ממש כמו בשידורי טלוויזיה, עדכונים מעולם הספורט המקומי והעולמי כמו תוצאות של משחקי כדורגל, כדורסל, ליגת האלופות וה-NBA. אם בבניין שלכם קיים חדר דיירים או אולם סרטים אפשר להציג את הזמנים בהם החדר פנוי או תפוס ומהי הפעילות המתקיימת בו.

מה שיפה שהתוכן מותאם אישית לצרכים ולדרישות של כל בניין ובניין. אתם מגדירים ומכתיבים מה יוצג, איך יוצג ומתי יוצג. והדובדבן בקצפת – כל המידע יכול להיות מלווה במוזיקת רקע נעימה לבחירתכם, עם להיטי הפלייליסט שאתם כל כך אוהבים.  


כל כך קל ומהיר לעדכון, ממש כמו לשלוח הודעה בוואטסאפ

בזכות הקידמה והמעבר לטכנולוגיית ענן, שילוט דיגיטלי לא דורש מכם לחבר ציוד בכבלים, או לחבר אליו התקן נייד כמו דיסק און קי. כתיבת ההודעות והשליטה בתוכן מתבצעת על ידי מערכת קלילה וחכמה שיושבת בענן. תוכלו להיכנס אליה דרך הדפדפן במחשב או במכשירכם הנייד בלי שאפילו תצטרכו להתקין אפליקציה כלשהי. כמובן שמערכת הניהול מאובטחת בתקנים מחמירים ורק בעלי שם משתמש וסיסמה מורשים להיכנס אליה. לרוב אלו יהיו נציגי וועד הבניין, כמובן.

השליטה מרחוק בשילוט הדיגיטלי למעשה מאפשרת לכם לעדכן את ההודעות והתוכן מכל מקום, מתי שנוח לכם. שבו בבית בנוחות על הספה עם כוס קפה ותעדכנו הודעות בלוח. או עדכנו אותן במהלך הפסקה ביום העבודה במשרד. מתפננים בחופשה בחו"ל ולפתע נזכרתם בהודעה חשובה להעביר לדיירים? נכון מאד, גם מחו"ל תוכלו לעדכן את תוכן השילוט הדיגיטלי, רק צריך wifi זמין ובקליק אחד מיד ההודעה מוצגת על המסך החכם בלובי כאן בישראל.


פתרון משתלם לכל בניין – מתקינים ומתחילים להשתמש ברגע

ההתקנה של שילוט דיגיטלי כל כך פשוטה, כל אחד בעצם יכול לעשות זאת. ברמת החומרה צריכים סך הכל לתלות מסך טלוויזיה חכמה על קיר הלובי. אם יש לכם מסך מיותר מונח באיזה שהוא מקום פשוט תשתמשו בו. אם לא, תוכלו לקנות מסך כזה בכל חנות אלקטרוניקה בזיל הזול, בגודל המתאים לכם. מה לגבי תוכנה? צריך רק להתקין על המסך החכם אפליקציה ייעודית. וזה הכל, השילוט הדיגיטלי מוכן לשימוש.

מבחינת הוצאה כספית דעו שעלות ההתחברות והשימוש בתוכנה אינו יקר וכולל תשלום ראשוני ודמי מנוי חודשיים. התמורה שתקבלו היא גבוהה במיוחד. רק הכסף שתחסכו על זמן עבודה והתעסקות מיותרת עם ניירות והדפסות שווה את המחיר. שלא לדבר על השדרוג המשמעותי שכל הבניין ירוויח ממנו, הן מבחינת התייעלות ותפעול שוטף והן מבחינת איכות החיים והערך המוסף לדיירים.  

לסיכום, אם גם אתם הגעתם למסקנה שהגיע הזמן לשדרג את הבניין שלכם, ומעוניינים להתחבר לפיתוחים החדשניים במרחב העירוני – שילוט דיגיטלי הוא הפתרון המשתלם והמתקדם עבורכם, ויאפשר לכם להעביר את ההודעות, המסרים והתוכן לדיירים בצורה מהירה, מדויקת ויעילה. אז תתחדשו!