מומחיות > שילוט דיגיטלי > מסכי לד – שילוט דיגיטלי

מסכי לד – שילוט דיגיטלי

GoMixApp מציעה מגוון רחב של מסכי לד, כולל מסכי לד ענקיים, מסכי לד גדולים, ומסכי וידאו לד, המותאמים לפרסום במרחב הציבורי ולשימושים פנימיים במרכזי קניות ובתי עסק. אחד היתרונות המשמעותיים של המוצרים שלנו הוא הגמישות שלהם – ניתן לבחור בין מסכי לד שקופים המאפשרים הצגת תכנים מרהיבים תוך שמירה על שקיפות מלאה, או מסכי לד גמישים הניתנים לעיצוב לפי דרישות הלקוח. יתר על כן, המסכים שלנו עמידים בפני תנאי מזג אוויר קשים, מה שמאפשר להם לפעול בצורה מושלמת גם בסביבות חוץ מאתגרות. למידע נוסף על היתרונות של מסכי לד לחנויות קמעונאות, קראו את המדריך שלנו על שילוט דיגיטלי לחנויות.

דוגמא למסך וידאו לד




    עיצוב מרהיב

    מסכי לד בעיצוב מרהיב

    הסטודיו שלנו נותן תמיכה בהפקת סרטוני פרסומת וביצירת תבניות ללוחות מודעות שונים.

    מסכי לד בגדלים שונים

    מסכי לד עם גמישות בעיצוב ובגודל

    מסכי לד מצטיינים בגמישות בעיצוב ובגודל, מה שמאפשר ליצור תצוגות מותאמות אישית לצרכים מגוונים.

    ניתן להפעלה גם ללא אינטרנט רציף

    ניתן להפעלה גם ללא אינטרנט רציף

    השילוט הדיגיטלי שלנו ניתן להפעלה גם ב-OFFLINE ללא צורך באינטרנט מה שמאפשר להציב את המסכים בכל מקום, בפנים או בחוץ.

    אייקון - עורך תוכן

    שליטה מרחוק בעזרת עורך התוכן

    עורך התוכן שלנו מציע מגוון מודולים מובנים כגון מזג אוויר, חדשות, תאריך ושעה, תמונות, סרטונים והודעות, המאפשרים יצירת תכנים מגוונים וניהול קל לחוויית משתמש מקצועית.

    תקני ISO לאבטחת מידע ואבטחת איכות ‎ 27001, 9001

    תקני ISO לאבטחת מידע ואבטחת איכות ‎ 27001, 9001

    ניהול מידע בסטנדרטים הגבוהים ביותר. נהלי אבטחה מחמירים לניהול מידע, בקרת גישה, והגנה מפני איומים פוטנציאליים, מה שמבטיח שהמידע שלכם מוגן בצורה מיטבית.

    אחריות ותמיכה טכנית צמודה

    אחריות ותמיכה טכנית צמודה

    מענה טלפוני ותמיכה טכנית צמודה. תגובה מהירה וסיוע בכל מקרה של תקלה. כולל אחריות חומרה של 3 שנים.

    תועלות ושימושים של קירות וידאו לד

    שימוש במסכי לד עם מערכת GoMixApp מספק תועלות מרשימות למגוון סוגי עסקים. חנויות קמעונאות יכולות להשתמש במסכי לד גדולים לפרסום מבצעים בזמן אמת, מה שמוביל להגדלת המכירות. מסעדות ובתי קפה יכולים לשלב מסכי לד דיגיטליים כמסכי תפריט מתקדמים, המאפשרים שינוי מהיר של מחירים ותפריטים לפי שעות היום. מוסדות חינוך יכולים לנצל מסכי לד לשילוט פנימי, הצגת הודעות חשובות לתלמידים, ואף להקרנת תכנים לימודיים באיכות גבוהה. חברות טכנולוגיה וסטארטאפים יכולים להשתמש במסכי לד שקופים לתצוגה דינמית בכנסים ובתערוכות, מה שמסייע להם לבלוט מול המתחרים. דוגמאות נוספות לשימושים במסכי לד תוכלו למצוא במאמר שלנו על פתרונות דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים.

    דוגמאות למסכי לד דיגיטלים

    דוגמא למסך לד קמעונאי

    מערכת GoMixApp למסך וידאו לד

    המערכת של GoMixApp היא הרבה יותר ממערכת לניהול תוכן דיגיטלי, היא מאפשרת ניהול חכם ומתקדם של מסכי הלד שלכם בכל מקום ובכל זמן. באמצעות הפלטפורמה שלנו, ניתן לשלוט על קירות וידאו לד ומסכי לד דיגיטליים, לתזמן תכנים בצורה חכמה, ולנהל פרסומות דינמיות בזמן אמת.

    GoMixApp לשליטה מרחוק על מסכי לד גדולים

    לקוחות GoMixApp נהנים מיתרון תחרותי משמעותי בזכות השימוש בטכנולוגיה מתקדמת וחדשנית. הצטרפו למהפכת השילוט הדיגיטלי ותנו לעסק שלכם את הדחיפה שהוא צריך באמצעות מסכי לד עמידים עם שליטה מרחוק. בחרו ב-GoMixApp ותיהנו מתכנים דינמיים, פתרונות מותאמים אישית, וטכנולוגיה שתספק לכם תועלות מיידיות ותבטיח את הצלחתכם בשוק התחרותי של היום. הצטרפו אלינו עוד היום וקראו על היתרונות של שילוב מסכי לד בעסק שלכם במדריך המלא שלנו.

    בתי כנסת רבים בוחרים לשלב שילוט דיגיטלי כדי לשפר את התקשורת עם הקהילה ולהציג מידע חשוב כמו זמני תפילות, שיעורים ואירועים. למי שמעוניין להרחיב את השימוש במסכי לד גם בתחומים אחרים, מערכת שילוט דיגיטלי היא פתרון מקיף שמאפשר לשלוט על תכנים מרובים ולהציגם במסכים שונים במגוון מיקומים. לוח מודעות דיגיטלי מהווה דרך יעילה לא רק לארגונים ולמוסדות אלא גם לבנייני מגורים, בהם הוא משמש להצגת הודעות לדיירים ועדכונים חשובים. בנוסף, לוח זה יכול לשמש גם לשילוט והכוונה בתוך הבניין, מה שמקל על ניווט והתקשרות בין הדיירים והנהלת הבניין. שילוט דיגיטלי פנים ארגוני לחברות משפר את התקשורת הפנימית ומאפשר להציג הודעות, מידע חשוב ונתונים בזמן אמת לכלל העובדים, מה שמייעל את זרימת המידע ומגביר את המעורבות הארגונית.

    באמצעות שילוט לד דיגיטלי תוכלו להציג מגוון תכנים

    טקסט

    טקסט

    תמונות

    תמונות

    סרטוני וידאו

    סרטוני וידאו

    מוזיקה

    מוזיקה

    התחילו עוד היום להוביל את העסק שלכם להצלחה עם הכלים הטכנולוגיים המתקדמים של GoMixApp

    הפלטפורמה שלנו מציעה מגוון תבניות עיצוביות ומודולים מתקדמים, המאפשרים התאמה אישית וניהול קל של תכנים מרחוק. עם תמיכה בכל מערכות ההפעלה, התראות בזמן אמת ואבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר, GoMixApp מבטיחה שהמסכים שלכם תמיד פעילים ומרשימים. צרו קשר עכשיו למידע נוסף ולהתחלת השימוש בשילוט דיגיטלי.