מומחיות > מצגות לעסקים > מצגות אינטראקטיביות לעסקים

מצגות אינטראקטיביות לעסקים

הכירו כלי עוצמתי ליצירת מצגות אינטראקטיביות לעסקים, אשר כתוצאה מכך יקדם את העבודה השוטפת של צוותי השיווק והמכירות שלכם, גם אם מדובר בפגישות שוטפות או בכנסים. בזכות הפלטפורמה שלנו תוכלו להציג את המצגות העסקיות בכל זמן ובכל מקום, לרבות כאשר אין חיבור לאינטרנט. כל מצגת שיווקית , יכולה להיות מותאמות לפרזנטציה עסקית וכן לקטלוג מוצרים. המצגות העסקיות מותאמות להצגה בטאבלטים, במחשבים ובטלפונים ניידים, והן זמינות גם להצגה אונליין באמצעות דפדפן.

מצגות לעסקים מעוצבות ואינקראקטיביות שמעבירים מסרים שיווקים שמשאירים רושם!

התכנים המונפשים והאינטראקטיביים שלנו מעוצבים בקפידה על ידי הצוות המקצועי שלנו כדי שהפרזנטציה העסקית שלכם תשאיר רושם בלתי נשכח ותסייע בהשגת היעדים השיווקיים שלכם.

מצגת אינטראקטיבית לעסקים




    התאמה למגוון מכשירים
‎

    התאמה למגוון מכשירים

    המצגות עם תאימות מלאה להצגת התכנים על כל סוגי המסכים.

    אבטחת מידע

    אבטחת מידע

    אנו משתמשים בהצפנה מתקדמת להעברת נתונים, מספקים גישה מאובטחת לניהול התכנים וגם מאפשרים ניהול הרשאות ממודר למשתמשי קצה.

    עיצוב

    פרזנטציה עסקית
    מעוצבת ומרהיבה

    הסטודיו שלנו ילווה אתכם בהתאמה אישית מלאה של העיצוב והאינטראקטיביות הדרושים במצגות שלכם, באמצעות עורך התוכן המתקדם שלנו.

    עורך תוכן

    עורך תוכן Drop & Drag

    עורך התוכן מאפשר גמישות מלאה בעיצוב ואינטראקטיביות של המצגות, בקלות וללא צורך בידע טכני

    ISO

    תקן אבטחת מידע
    ISO 27001

    הפלטפורמה שלנו עומדת בתקן ISO, שמבטיח ניהול מידע בסטנדרטים הגבוהים ביותר. התקן כולל נהלי אבטחה מחמירים לניהול מידע, בקרת גישה, והגנה מפני איומים פוטנציאליים, מה שמבטיח שהמידע שלכם מוגן בצורה מיטבית.

    ארגון וניתוח נתונים בענן‎

    ארגון וניתוח נתונים בענן‎

    מעקב אחר ביצועי המצגות (אופליין ו\או אונליין), כך שתוכלו לקבל תמונה מלאה של האפקטיביות שלהן

    המצגות האינטראקטיביות של GoMixApp יוצרות חוויית משתמש עשירה ומאפשרות להעביר את המסר השיווקי בצורה אפקטיבית וממוקדת.

    מצגות לעסקים ב-GoMixApp מתחלקות לשלוש רמות עיקריות:

    רמה ראשונה: קטלוג מוצרים עם ניווט פשוט, המאגד את כל החומרים השיווקיים הקיימים כמו סרטונים, מצגות וברושורים.
    רמה שנייה: מצגות אינטראקטיביות מתקדמות להעברת מסרים. זקוקים לשקף עם גרירה? אנימציה? מחשבון? תלת מימד? הסטודיו שלנו יסייע במהירות ובמקצועיות.
    רמה שלישית: יצירת מצגת חווייתית, כגון שקף עם משחק טריוויה, שניתן להשתמש בה בכנסים כדי למשוך קהל לדוכן או לשבור את הקרח בפגישה עם לקוח.

    רוצים לשנות תוכן במצגת? יש לכם גישה מלאה לשינויים בקלות באמצעות עורך התוכן המתקדם שלנו, המאפשר שליטה מוחלטת על התוכן, העיצוב והפונקציונליות של המצגת. עם החיבור לאינטרנט, המצגות יתעדכנו אוטומטית אצל כל הנציגים השיווקיים, ותמיד תהיה להם הגרסה המעודכנת ביותר. יתרון נוסף הוא הדאשבורד הסטטיסטי, המאפשר לכם לעקוב בזמן אמת אחר השימוש במצגות ולהבין אילו חלקים עובדים באופן המיטבי. כך תוכלו לשפר את המצגות באופן רציף ולהגיע לתוצאות מיטביות. אל תפספסו את ההזדמנות להביא את העסק שלכם לרמה הבאה עם מצגות אינטראקטיביות מרשימות ויעילות. הצטרפו למאות לקוחות מרוצים שכבר עושים שימוש בפלטפורמת GoMixApp כדי לייצר תוצאות יוצאות דופן. מצגות אינטראקטיביות אלו מביאות להישגים מרשימים במיוחד בפגישות פרונטליות עם לקוחות, בכנסים ובתערוכות. המצגות המרתקות יוצרות חוויית משתמש עשירה ומאפשרות העברת המסר השיווקי בצורה אפקטיבית וממוקדת. בנוסף, אנו מספקים לכם גישה מלאה לשינוי התכנים באמצעות עורך התוכן המתקדם שלנו, המאפשר שליטה מוחלטת על התוכן, העיצוב והפונקציונליות של המצגת.

    לפרטים נוספים ולהצטרפות, צרו קשר!

    מחפשים פתרונות נוספים? כנסו לפתרונות דיגיטליים לנציגי שיווק ומכירות

    דוגמאות למצגות עסקיות

    הגיע הזמן לעשות שינוי בצוות השיווק והמכירות שלכם ולהנגיש חומרים שיווקיים באמצעות פתרונות ברמה גבוהה יותר! עם פלטפורמת GoMixApp, תוכלו ליהנות ממצגות דיגיטליות מעוצבות עם רמות אינטראקטיביות מתקדמת שיביאו את המסרים השיווקיים שלכם ללקוחות בצורה האפקטיבית ביותר. המצגות תמיד יהיו זמינות ומעודכנות, כולל עבודה רציפה גם במקרים בהם אין חיבור לאינטרנט, תיהיה לכם שליטה מלאה על כל התכנים המשווקים וניהול ההרשאות יבטיח שכל חבר צוות יקבל גישה מדויקת למידע הנחוץ לו בלבד.

    אל תפספסו את ההזדמנות להצטרף למאות עסקים שכבר משתמשים בפלטפורמת GoMixApp כדי ליצור מצגות אינטראקטיביות לעסקים ולשפר את יכולות השיווק והמכירות שלהם.

    צרו קשר עכשיו והתחילו בצעדים הראשונים להוביל את העסק שלכם להצלחה!