מומחיות > עמדות אינטראקטיביות > עמדות אינטראקטיביות לכנסים ותערוכות

עמדות אינטראקטיביות לכנסים ותערוכות

מציגים בכנס או בתערוכה? כדאי שתהיה לכם עמדה אינטראקטיבית שתשדרג את הנוכחות שלכם. מתכננים להשתתף בתערוכה או בכנס עסקי? המטרות שלכם עשויות לכלול קידום העסק ומוצריו, יצירת קשרים עסקיים, עניין משקיעים ומשיכת קהל חדש. כדי להשיג את המטרות הללו, יש להבטיח שהנוכחות שלכם תהיה מרשימה, בולטת, ייחודית וחדשנית—כזו שלא ניתן להתעלם ממנה. הדרך היעילה לכך היא באמצעות שילוב כלים דיגיטליים בכנס, כמו עמדות אינטראקטיביות עם משחקים, דמואים ומסכי מגע, שיצרו חוויה מיטבית למבקרים, ירשימו אותם, ויובילו לחשיפה ונראות מרביים למותג שלכם.

תצוגות אינטראקטיביות בכנסים, עמדות מגע אינטראקטיביות, ופתרונות טכנולוגיים לאירועים הם המפתח לשדרוג הנוכחות ולמתן חוויות דינמיות ואיכותיות.

דוגמאות לעמדות אינטראקטיביות בכנסים




    תאימות לכל המכשירים

    מסכי מגע מקצועיים, רצפתיים או שולחניים. תמיכה בכל מערכות ההפעלה (Windows, iOS, Android ו- Web)

    אבטחת מידע מתקדמת

    אנו משתמשים בהצפנה מתקדמת להעברת נתונים ומספקים יכולות ניטור והתראות בזמן אמת. כל זאת מבטיח שהמידע שלכם מוגן מפני גישה לא מורשית ומאפשר ניהול בטוח וראש שקט

    עיצוב מרהיב ומקצועי

    מגוון תבניות עיצוביות והתאמה אישית מלאה של עיצוב ותכנים באמצעות עורך תוכן מתקדם, המאפשר יצירת שילוט דיגיטלי מקצועי ומרשים בקלות.

    אייקון - עורך תוכן

    עורך תוכן Drop & Drag

    עורך התוכן שלנו מציע מגוון מודולים מובנים כגון מזג אוויר, חדשות, תאריך ושעה, תמונות, סרטונים והודעות, המאפשרים יצירת תכנים אינטראקטיביים וניהול קל לחוויית משתמש מקצועית.

    תקן אבטחת מידע ISO 27001

    הפלטפורמה שלנו עומדת בתקן ISO, שמבטיח ניהול מידע בסטנדרטים הגבוהים ביותר. התקן כולל נהלי אבטחה מחמירים לניהול מידע, בקרת גישה, והגנה מפני איומים פוטנציאליים, מה שמבטיח שהמידע שלכם מוגן בצורה מיטבית.

    קבלת עדכונים

    התראות על ניתוקים בפעילות המסכים נשלחות ישירות למייל שלך, מה שמאפשר תגובה מהירה ותיקון מיידי, משפר את זמינות השילוט ומצמצם את זמן ההשבתה.

    מיצגים אינטראקטיביים בכנסים מאפשרים שיווק חווייתי שמפעיל את כל החושים

    בעסק תחרותי, חיזוק המותג הוא מטרה של כל חברה. כדי להשיג זאת, הדרך היעילה היא באמצעות שיווק חווייתי, שמחזק את המותג, מייצר קשר אמוציונלי עם הקהל, ומספר את סיפור המותג בצורה מרתקת. כדי להשיג את כל זה, עמדות אינטראקטיביות לכנסים ותערוכות עם טכנולוגיה חדשנית הן הכלי המושלם. בכנס הבא שלכם, תוכלו להציג את המוצר דרך שיווק חווייתי, שפועל על כל החושים: ראייה, שמיעה, מגע, ואולי גם על החוש השישי. הצגת המוצר תתבצע על גבי מסך LED ענק ברזולוציה גבוהה, עם דמו אינטראקטיבי שהקהל מפעיל בעזרת מגע, או עם חוויית מציאות מדומה מתקדמת. בין אם מדובר במיצגים אינטראקטיביים בכנסים, תחנות אינטראקטיביות לאירועים, כל טכנולוגיה אינטראקטיבית שתשלבו תבטיח שהמותג שלכם יהפוך מ”עוד אחד” בין מאות המציגים לשיחת היום ומוקד העניין המרכזי עבור אלפי המבקרים – מה שיקדם מאוד את מטרותיכם.

    טוטם מסך מגע לכנס

    מיצגים אינטראקטיביים בכנסים בארץ ובעולם

    מסכי מגע

    סוגי מסך מגע לעמדה חווייתית בכנס

    מסכי מגע רצפתיים

    שולחנות מגע

    אפליקציית פוסטרים בהתאמה אישית

    הפוסטרים הפאסונאליים בעמדה שלנו מספקים פתרון ייחודי וחדשני ליצירת פוסטרים או חבילות פתקים שולחניים בהתאמה אישית. המשתתפים יכולים להכניס את פרטיהם, להצטלם ולגרור מידע מקצועי רלוונטי ישירות לתוך הפוסטר או חבילת הפתקים, שאותם אנחנו מדפיסים במקום או מספקים בפגישת המשך עם נציג שיווקי. הפוסטרים או הפתקים המעוצבים משמשים את המשתתפים בכנס בעבודתם המקצועית, ומסייעים בהמחשה ללקוחותיהם. הפעילות הזו מתאימה במיוחד לחברות B2B בתחומים כמו פארמה, ביטחון ותעשייה. לדוגמה, רופא יכול להשתמש בפוסטר שיצר עם תמונתו ופרטיו, להסברת נושאים רלוונטיים למטופליו. עמדה זו תורמת ליצירת חוויה מקצועית ומרתקת בדוכן שלכם, ומובילה לקשר מתמשך ואפקטיבי עם הלקוחות.

    צרו איתנו קשר כדי לשדרג את חוויית הלקוחות שלכם בכנס או בתערוכה ולהבטיח חיבור מקצועי ויעיל עם קהל היעד שלכם.

    קיוסק משחק התאמות

    עמדה אינטראקטיבית על מסך מגע עם משחק התאמות מספקת חוויה מלהיבה ומהנה בכנס! המשתתפים יוכלו לחבר שאלות לתשובות הנכונות בממשק קל ונגיש, כאשר כל שאלה ותשובה מסייעות בהעברת המסרים השיווקיים בצורה חווייתית. הפעילות מעודדת מעורבות ושיחה עם המבקרים בדוכן, ומציעה גם מסך נוסף המציג טבלת אלופים המשווה את הניקוד של המשתתפים ומייצרת תחרות מהנה. בנוסף, ניתן לחלק פרסים לזוכים בטבלת האלופים, מה שמגביר את העניין וההשתתפות. כך תוכלו להבטיח שהמסר שלכם ייחרט בזיכרונם של המבקרים בכנס, ולהגדיל את מעורבות הלקוחות הפוטנציאליים עם המותג שלכם.

    קיוסק משחק טריוויה

    משחק טריוויה אינטראקטיבי על מסך מגע מביא לכנס חוויית ידע מלהיבה ומאתגרת! המשתתפים יענו על שאלות טריוויה בנושאים מגוונים, כאשר כל שאלה עוזרת בהעברת המסרים השיווקיים שלכם בצורה אטרקטיבית ואינטראקטיבית. המשחק מעורר עניין וסקרנות, ומציע גם טבלת אלופים שמדרגת את המשתתפים לפי הניקוד, מה שמוסיף מימד תחרותי מרגש. פרסים לזוכים בטבלת האלופים מבטיחים השתתפות גבוהה ומדרבנים את המשתתפים לזכור את המסרים שלכם בצורה חיובית וחווייתית.

    קיוסק משחק טריוויה בועות

    משחק טריוויה לפיצוץ בועות מביא חוויה ייחודית ומרתקת לכנס שלכם! המשתתפים יתמודדו עם שאלות מאתגרות ויצטרכו לפוצץ את כל הבועות עם התשובות הנכונות. כל פיצוץ של בועה נכונה יקדם אותם במשחק, בעוד שפיצוץ של בועה שגויה יציג מסר עם הסבר רלוונטי, המסייע בלמידה והעברת המסרים השיווקיים בצורה מובנת ומעמיקה. המשחק מוסיף רובד חווייתי וויזואלי למשחקי טריוויה סטנדרטיים, מעודד מעורבות ושיחה עם המבקרים בדוכן, ומציע גם טבלת אלופים שמדרגת את המשתתפים לפי הניקוד שלהם. חלוקת פרסים לזוכים מוסיפה אלמנט תחרותי ומגבירה את ההשתתפות, ומבטיחה שהמסר שלכם ייחרט בזיכרונם של המבקרים בצורה חיובית ומבדרת.

    קטלוג חווויתי עם תצוגת תלת ממדית של מוצרים

    קטלוג חווייתי עם תצוגה תלת-ממדית מציע פתרון אינטראקטיבי שמבליט את הדוכן בכנסים ותערוכות. הוא מאפשר למבקרים לא רק לבחון מוצרים מכל זווית, אלא גם ליצור אינטראקציה עמם, מה שמגביר את מעורבותם ומשאיר רושם בלתי נשכח. עבור הלקוח, הקטלוג מושך תשומת לב, מייחד את המותג ומספק חוויית דוכן דינמית ומרשימה.

    קיוסק עם מסך מגע לכנס – הפתרון המושלם לשיפור חוויית המבקרים והמעורבות בכנסים שלכם

    עמדות אינטראקטיביות לכנסים שלנו הן הפתרון המושלם לשיפור חוויית המבקרים והגברת המעורבות בכנס או בתערוכה שלכם. באמצעות עיצוב מותאם אישית, מסכי מגע אינטראקטיביים ותוכן דינמי, העמדות שלנו לא רק מספקות מידע אלא גם מעודדות את המשתתפים לפעול וליצור אינטראקציה משמעותית עם המותג שלכם. התועלות כוללות איסוף נתונים חשובים בזמן אמת, ייעול תהליכי רישום וניהול, והגברת התקשורת בין המשתתפים. עמדות אינטראקטיביות אלו מבטיחות חוויה חלקה ומתקדמת שמותירה רושם חיובי ומתמשך על המשתתפים.

    אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם הצוות שלנו

    צרו קשר והתחילו בתהליך הקמת עמדה אינטראקטיבית לכנסים בהתאמה אישית, ונציג מטעמנו יחזור בהקדם לספק את כל המידע הדרוש ולסייע לכם בהפיכת הכנס שלכם להצלחה.

    במידה ובכל זאת לא מצאתם את העמדות שאתם מחפשים, תציצו גם פה 🙂