מומחיות > שילוט דיגיטלי > שילוט דיגיטלי לבתי כנסת

שילוט דיגיטלי לבתי כנסת

שדרגו את חוויית המתפללים עם מסך לבית כנסת – מסך מרשים ואינפורמטיבי מבית GoMixApp. הפלטפורמה שלנו מציעה שילוט דיגיטלי שמתעדכן אוטומטית ומספק מידע חיוני למתפללים בהתאם למיקום בית הכנסת. תוכלו לבחור בהצגת זמני תפילה, כניסת שבת, הדלקת נרות, יציאת שבת, חגים ומועדים, זריחה, שקיעה ועוד. התצוגה הדיגיטלית לבית הכנסת משלבת מידע מותאם לבחירתכם כמו פרשת השבוע ומספר הימים בספירת העומר. תוכלו להתגאות בלוח מודעות אלקטרוני לבית כנסת שיש בו מודולים מתקדמים, כגון טיימר ספירה לאחור, הצגת חנוכיה דיגיטלית עם מספר הנרות המדויק, והודעות מותאמות אישית לקהל המתפללים. הצטרפו למהפכת השילוט הדיגיטלי לבתי כנסת ושלבו את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר עם GoMixApp, הכוללת מסכים חכמים ולוח תצוגה דיגיטלי לבית כנסת.




    מגוון תבניות מעוצבות ללוח המודעות האלקטרוני

    תאריך ושעה עבריים

    תאריך ושעה עבריים

    שעות התפילות - כולל טיימר לתחילת התפילה

    שעות התפילות – כולל טיימר לתחילת התפילה

    פרשת השבוע

    פרשת השבוע

    זמני זריחה, שקיעה וצאת הכוכבים

    זמני זריחה, שקיעה
    וצאת הכוכבים

    הודעות ועדכונים לקהל המתפללים

    הודעות ועדכונים לקהל המתפללים

    שעות כניסת ויציאת שבת

    שעות כניסת ויציאת שבת

    חגים ומועדים

    חגים ומועדים

    ספירת העומר

    ספירת העומר

    מועדי אזכרות

    מועדי אזכרות

    שמות תורמים והנצחה

    שמות תורמים והנצחה

    אייקון זמני היום וזמני התפילה

    זמני היום וזמני התפילה מתעדכנים באופן אוטומטי, ובזכות טכנולוגיה מתקדמת, המערכת שלנו מחשבת ומציגה את זמני היום וזמני התפילה המדויקים עבור כל בית כנסת, בהתבסס על מיקומו הגיאוגרפי.

    בכל הנוגע לזמני היום, המערכת מתעדכנת בזמן אמת ומציגה את זמני הזריחה, השקיעה, וכן את זמני כניסת ויציאת השבתות והחגים, תוך התאמה מושלמת למיקום בית הכנסת.

    באשר לזמני התפילה, אלה מתעדכנים אוטומטית ומוצגים על המסכים, כך שהמתפללים יודעים בדיוק מתי להתחיל את התפילות. בנוסף לכך, קיים טיימר מתקדם לספירה לאחור עד זמן התפילה הבא, המאפשר למתפללים להתכונן בהתאם.

    אייקון עורך תוכן

    שליטה מרחוק בעזרת עורך תוכן קל ופשוט להפעלה

    באמצעות עורך התוכן המתקדם שלנו, ניתן לערוך ולהתאים תכנים במהירות ובקלות, ובכך לשמור על עדכניות ורלוונטיות של המידע שמוצג. בין אם מדובר בהודעות שוטפות למתפללים או בכל תוכן אחר, ניתן לבצע את השינויים מכל מקום ובכל זמן, מה שמבטיח ניהול גמיש ויעיל של תכני השילוט הדיגיטלי בבית הכנסת. כל זאת תורם לניהול פשוט ונוח, המותאם לצרכים המשתנים של הקהילה.

    אייקון תבניות עיצוביות

    מגוון רחב של תבניות מעוצבות

    התבניות המעוצבות שלנו מותאמות לצרכים המיוחדים של בתי כנסת, ומאפשרות לכם להציג תוכן מדויק ורלוונטי. בין התבניות האפשריות תמצאו:

    זמני תפילות, המיועדות להצגת מועד התפילה היומי כגון שחרית, מנחה וערבית. התבנית כוללת אפשרות עדכון אוטומטי וכן טיימר המותאם לכל שעת תפילה, כך תיצרו מראה מכובד ומושך המעודד את קהל המתפללים ומקל עליהם.

    מערכת שעות, המציגה את שעת כניסת השבת או החג, הדלקת נרות ויציאת השבת. התבנית כוללת גם זמנים מיוחדים בהם שעת הדלקת נרות החנוכה וימי ספירת העומר. התוצאה היא קידום תדמית בית הכנסת בעזרת מידע מדויק ועדכני בכל עת ובעיצוב אטרקטיבי.

    לוח חגים ומועדים, עם זמני החגים וגם מצוות ומנהגים, פרשת השבוע, ומידע על תעניות. אתם בוחרים את המידע והתצוגה המועדפת על הקהל שלכם.

    הצגת הודעות ועדכונים, היוצרת תקשורת עם הקהל שלכם. העברת מסרים ועדכונים למתפללים, כולל פרטי תורמים, תזכורות על שיעורי תורה ואירועים קהילתיים.

    שדרגו את חווית המתפללים עם GoMixApp שילוט דיגיטלי לבתי כנסת.

    שילוט דיגיטלי "רגיל" לא מספק אתכם? מעוניינים במסך מגע כדי להציג יותר מידע עם חוויית משתמש טובה יותר? לחצו פה אודות עמדות אינטראקטיביות

    הצטרפו למהפכה הדיגיטלית והעניקו לקהילה שלכם את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר.
    התחילו עוד היום עם GoMixApp!