מומחיות > שילוט דיגיטלי > לוח מודעות דיגיטלי

לוח מודעות דיגיטלי

הגיע הזמן לעדכן את הדרך שבה אתם מתקשרים עם דיירים, מבקרים ולקוחות בבניין שלכם. עם שילוט דיגיטלי מתקדם, תוכלו להבטיח שכל מידע חשוב מגיע בזמן ובצורה ברורה לכל מי שנכנס לבניין.

בין אם מדובר בלוח מודעות דיגיטלי לבניין מגורים, מסך מידע דיגיטלי לבניינים עסקיים, או מסך חכם לוועד בית, הפתרונות שלנו מתאימים לכל סוג של נכס. המסכים שלנו מיועדים לשימוש בבנייני מגורים, בנייני עסקים, חנויות, מוסדות ציבור ואולמות.

המסכים הדיגיטליים שלנו מציגים הודעות חשובות, מסרים שיווקיים, פרסומות ולוחות הכוונה, מה שמאפשר לכם לנהל בקלות את התקשורת עם הדיירים והמבקרים. שילוט דיגיטלי לדיירים הוא הדרך המושלמת לוודא שכל אחד מעודכן בכל זמן ובכל מקום, בצורה אסתטית ומרשימה.

בין המוצרים שלנו הקיימים בשטח:

  • שילוט דיגיטלי להכוונת מבקרים ודיירים.
  • לוח מודעות דיגיטלי המאפשר לוועד הבית לפרסם הודעות בלחיצת כפתור.
  • מסך מידע דיגיטלי להצגת פרסומים והודעות שוטפות בבנייני מגורים ועסקים.

הצטרפו למהפכה הדיגיטלית והתקינו שילוט דיגיטלי חכם בבניין שלכם. זה הזמן לשדרג את חוויית השהייה בבניין ולהפוך אותה לחכמה, אינטראקטיבית ומודרנית!

דוגמא לשילוט דיגיטלי לבניין




    שיפור איכות חיי הדיירים

    שילוט דיגיטלי מעורר עניין ובולט לעין, ומבטיח שאף דייר לא יפספס את ההודעות שלכם, וכך כולם תמיד יהיו מעודכנים במה שקורה בבניין.

    ידידותי לסביבה

    אין יותר צורך להשתמש בלוח מודעות ישן עם הודעות מודפסות על נייר ופלאיירים מצהיבים. מתקדמים לפתרון דיגיטלי שגם שומר על ניקיון הבניין וידידותי לסביבה.

    שילוט דיגיטלי לבניין עם עיצוב מרהיב ומקצועי

    המסך החכם שתשימו בלובי יעניק לכניסת הבניין מראה עדכני, אסתטי ודקורטיבי. כל הדיירים ייהנו מהסטייל החדש של הבניין.

    עדכון בעזרת עורך התוכן

    השליטה בתוכן מתבצעת על ידי מערכת קלילה וחכמה. תוכלו להיכנס אליה מרחוק בלי שאפילו תצטרכו להתקין אפליקציה כלשהי.

    תקני ISO 27001 ו ISO 9001

    השילוט הדיגיטלי של GoMixApp עומד בתקן ISO 27001 ו-9001, ומבטיח אבטחת מידע קפדנית ואיכות מוצר גבוהה, המעניקים שקט נפשי ואמינות למשתמשים.

    קבלת עדכונים ללוח המודעות הדיגיטלי לבניין

    התראות על ניתוקים בפעילות המסכים נשלחות ישירות למייל שלך, ומאפשרות תגובה מהירה ופתרון בעיות בזמן אמת.

    אייקון זמני היום וזמני התפילה

    לוח מודעות לבניין מגורים

    הכירו את הכלי החדש שהופך את הבניין שלכם למתקדם וטכנולוגי. באמצעות לוח מודעות דיגיטלי לבניין, תוכלו בנוחות ובקלות להעביר הודעות לדיירים, וכך לייעל את ההתנהלות והתחזוקה השוטפת בבניין תוך שדרוג איכות חייהם של הדיירים. אם כך, אם אתם וועד בניין – אתם פשוט חייבים שיהיה לכם שילוט דיגיטלי בלובי. שכן, זהו למעשה מסך טלוויזיה חכם שמספק לדיירים בזמן אמת עדכונים חשובים הקשורים לבניין, הודעות ופעילויות מטעם העירייה או מטעם השכונה, תמונות, וידאו-קליפים ואף מגוון פיצ'רים וגודיז נחמדים, כשהכל מוצג במעטפת גרפית יפה לעין, ואף כולל אפילו מוזיקת רקע נעימה.

    אייקון עורך תוכן

    הכוונת מבקרים בעסקים ובמוסדות

    הכוונת מבקרים בעסקים ובמוסדות דורשת פתרון מתקדם ואינטואיטיבי, במיוחד כאשר מדובר במקומות עם תנועה גבוהה של אנשים. לוח הכוונה דיגיטלי מבית GoMixApp מאפשר לעסקים להציג מידע בזמן אמת ולספק הנחיות ברורות למבקרים, תוך שיפור חוויית השהות שלהם במקום. שילוט דיגיטלי מתקדם מקל על הניווט במתחמים גדולים ומורכבים, ובכך מפחית את אי-הוודאות והלחץ בקרב המבקרים. בנוסף, המערכת מאפשרת עדכון מיידי של המידע המוצג, כך שניתן לשנות את ההכוונה בהתאם לצרכים המיידיים של העסק או המוסד.

    אייקון תבניות עיצוביות

    לוח דיגיטלי לפרסום והצגת תוכן בחנויות, מסעדות ואולמות

    לוח דיגיטלי לפרסום והצגת תוכן בחנויות, מסעדות ואולמות מציע דרך מודרנית ואפקטיבית לתקשר עם הלקוחות. מסך מידע דיגיטלי מבית GoMixApp מספק לבעלי עסקים פלטפורמה לפרסום דינמי ומושך שמקדם מוצרים, מבצעים ומסרים שיווקיים בזמן אמת. מערכת תצוגה דיגיטלית זו מאפשרת לעדכן את התוכן המוצג בקלות ובהתאמה אישית לצרכים המשתנים של העסק, ובכך להבטיח שהתוכן תמיד יהיה רלוונטי ומעניין. יתרה מזאת, השימוש בלוח תצוגה דיגיטלי בחנויות ובמסעדות מעניק לעסק מראה מתקדם ומקצועי, המושך את תשומת לב הלקוחות ומייצר חוויית קנייה משופרת.

    דוגמאות ללוח מודעות דיגיטלי

    דוגמאות ללוח מודעות דיגיטלי

    הרבה יותר מהודעות! בלוח מודעות דיגיטלי כל תוכן (כמעט) אפשרי!

    לא רוצים שהמסך יציג רק אינפורמציה לקונית ומשעממת? אם כך, תשמחו לשמוע ששילוט דיגיטלי ממש לא מוגבל למידע טקסטואלי בלבד. בנוסף לכך, תוכלו להקרין עליו גלריה מרהיבה של תמונות מתחלפות, סרטוני וידאו וקליפים מצחיקים או מרגשים, ובעצם כל דבר מעניין שמצאתם באינטרנט ורציתם לשתף – פשוט בצעו צילום מסך, עדכנו במערכת ובקלות הציגו אותו על השילוט הדיגיטלי. לדוגמה, בבניין דיירים, אפשר להציג על המסך גלריית ציורים שהכינו ילדי הבניין, או לשתף מתכונים מוצלחים של הבשלניות (והבשלנים) שגרים בבניין. בנוסף, אפילו לאחל מזל טוב לימי הולדת וימי נישואין של הדיירים – כך החוויה הופכת לחברתית וקהילתית עבור כל השכנים.

    לוח מודעות דיגיטלי

    מה יכול לכלול לוח מודעות דיגיטלי?

    הודעות טקסט

    הודעות טקסט

    גלריית תמונות

    גלריית תמונות

    סרטוני וידאו

    סרטוני וידאו

    מוזיקה

    מוזיקה

    תאריך ושעה

    תאריך ושעה

    תחזית מזג האוויר

    תחזית מזג האוויר

    עדכוני חדשות

    עדכוני חדשות

    שעות כניסת ויציאת שבת

    שעות כניסת ויציאת שבת

    הגיע הזמן לשדרג את הבניין שלכם עם לוח מודעות דיגיטלי המתקדם של GoMixApp.

    אל תישארו מאחור – הצטרפו למהפכה הטכנולוגית והפכו את הלובי שלכם למרכז מידע ותקשורת מרשים. עם שילוב של הודעות בזמן אמת, תוכן עשיר, והתראות אוטומטיות, השילוט הדיגיטלי ישפר את איכות החיים בבניין וייעל את ניהול ועד הבית.

    שדרגו את הלובי לבניין למפואר עם שילוט דיגיטלי שהדיירים ראויים לו.

    צרו קשר עכשיו ונחזור אליכם עם מידע נוסף על שילוט דיגיטלי לבניינים!